Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DOMAir in the U.S.A.

Egy hosszú este után rossz éjszakaira szálltam a Blahán és az Államokban kötöttem ki...

Friss topikok

  • answ: ... valamint Szingapúrról és Japánról? (2016.03.25. 05:01)
  • birog: "Apollo programhoz szükséges berendezésekkel látták el" - Jó kérdés, milyen berendezések lehetnek... (2014.02.06. 19:43) Planes of Fame Air Museum - (Williams, AZ)
  • birog: A földrengés érzékelő nem az aminek látszik! Innen látom, hogy geoláda. :))) Csak azért is szétkap... (2014.02.06. 19:41) Hoover Dam, NV / AZ
  • answ: Fake! Latszik hogy a kepek a Marson keszultek. Egyebkent is a fotos golyalabakon all.. (2014.01.31. 22:31) Grand Canyon, AZ
  • birog: Itt meg 15°C vaaaan! Bibíí! :D (2014.01.18. 15:19)

Címkék

Házhoz megyek a pofonért?

2013.01.15. 06:00 DOMAir

Az már eddig is nyilvánvaló volt, hogy a repülőtéren mindig kiemelnek a sorból. Viszont elfelejtettem mondani, hogy máshol is szívükbe zártak már a hatóságok a repülőtéren. Pontosabban azon kívül, avagy mellette. Eddig háromszor mentem ki FLL-re (Ft. Lauderdale Airport) fotózni.

Általában nem lihegem túl a dolgot. Google Maps-en kinézek egy jó helyet, ahova vezet út és ott fotózom. Kerítésre nem mászom fel és távol állok tőle, amikor nincs látnivaló (mindig van). Nem parkolok ott ahol nem szabad, szóval tényleg betartom a szabályokat.

Első alkalommal (hónapok óta volt) a repülőtéri rendőrség kért meg, hogy X láb távolságnyira álljak a kerítéstől, meg egyébként is menjek el. Nem akadékoskodtam, meg amúgy is eleredt az eső.

Amikor másodszor voltam, akkor egy apuka is ott volt a gyerekével. Miután a repülőket megunták, labdáztak. Szóval ők is nagyon veszélyes emberek voltak. Aztán egyszer csak villogva jött a sheriff és mindhármunkat elzavart. Beugrott az ötlet, hogy mi van, ha az apuka meg a gyereke nem is akarnak hazamenni, hanem átmennek egy másik helyre? Ezért elkezdtem őket követni. Jobb ötletem nem is lehetett volna, hiszen idementek:

20130101_154451_resize.jpg

Ez egy hatalmas parkolóval (mozgássérült is) kiépített terület, ahol mindig sokan vannak és a kocsijukból ülve nézik a repülőket. Sok őrült... (én is). A nonplus ultra pedig, hogy a torony és a pilóták beszélgetése ki van hangosítva egy hangszóróból...

Szóval ezért zavartak el mindig a másik helyről, mert bár nem tilos ott lenni (rendes utca), de huzamosabb ideig ott tartózkodni a nem ajánlott kategóriába tartozik. Erre ott van az "Aircraft viewing area". Ennyi...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domair.blog.hu/api/trackback/id/tr35016380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pingween 2013.01.31. 09:48:52

ez kemény, hogy erre is gondoltak.
süti beállítások módosítása