Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DOMAir in the U.S.A.

Egy hosszú este után rossz éjszakaira szálltam a Blahán és az Államokban kötöttem ki...

Friss topikok

  • answ: ... valamint Szingapúrról és Japánról? (2016.03.25. 05:01)
  • birog: "Apollo programhoz szükséges berendezésekkel látták el" - Jó kérdés, milyen berendezések lehetnek... (2014.02.06. 19:43) Planes of Fame Air Museum - (Williams, AZ)
  • birog: A földrengés érzékelő nem az aminek látszik! Innen látom, hogy geoláda. :))) Csak azért is szétkap... (2014.02.06. 19:41) Hoover Dam, NV / AZ
  • answ: Fake! Latszik hogy a kepek a Marson keszultek. Egyebkent is a fotos golyalabakon all.. (2014.01.31. 22:31) Grand Canyon, AZ
  • birog: Itt meg 15°C vaaaan! Bibíí! :D (2014.01.18. 15:19)

Címkék

Na ezt hivjak mazlinak

2013.10.25. 14:51 DOMAir

Ma lett volna egy helyszini munkám reggel 10-kor. Teljesen kiment a fejemből.

Csak arra emlékeztem, hogy 11-kor van egy konferencia hivásom, majd 20:00-kor egy másik kiszállás.

Aztán reggel 9:00-kor hiv az ugyfel projekt manager, hogy 9:30-kor tartsunk egy rendkivuli konferencia beszelgetest illetve talalkozzak vele 11-kor a szekhazban es akkor nem telefonon beszelek veluk, hanem szemelyesen. Hat nekem annal jobb, mert ugyis utalok telefonalni. Ekkor még a szállodában voltam, gyorsan osszekaptam magam és 9:25-kor már egy plázában ücsörögtem szendviccsel a kezemben. Miközben vártam, hogy 5 perc múlva betárcsázzak, 9:29-kor hiv a helyszini kontakt, hogy lenne par kerdese a 10 orai munkaval kapcsolatban. Hát nekem abban a pillanatban leesett, hogy nem csak, hogy nyakig vagyok a szarban, de még hullámzik is, mivel 1 perc múlva egy hivasom van (ami legalabb 20-30 perc), aztan meg 30 perc múlva pedig egy tőlem 1,5 órányira lévő helyszinen kene lennem. Nem mellesleg lenne a 11 orasi szemelyes meeting a szekhazban, ahova eligerkeztem. Eselytelen. Itt a veg. Nekem lottek.

Ugye itt vagyok en, akit kikuldenek az eddigi legnagyobb projektre, 17 napra Ausztraliaba es akkor csak ugy elfelejtek egy munkat. Ez volt az a pillanat, amikor azt se tudtam, hogy fiu vagyok-e vagy lany. Porgott az agyam, hogy most mindenkinek nyogjem be, hogy elnezest elbasztam vagy most mit csinaljak...

Sok dontesi lehetosegem es idom se volt, hiszen masodperceim voltak hatra, hogy reszt vegyek a masik hivason, ugyhogy azt mondtam a helyszinen levo faszinak telefonon, hogy kapcsolodjon be es ott tegye fel a kerdeseit. Elfogadta. Ezzel is nyertem egy kis idot. A fo hivas elkezdodott, aminek a felet se ertettem (ausztral angol), de a helyszini urge csak nem csatlakozott be...

Folyik a sok vitazas, egyeztetes, beszamolo a hivason... majd 9.44-kor ir egy emailt a helyszini kontakt (ugye 10-re kene ott lennem) mikozben a konferencian beszelek, hogy a 10 orasi melo torolve. Hat mondom ilyen nincs, megmenekultem.

Es ugye annak koszonhetoen, hogy nem mentem ki a helyszinre 10-re a halal f.-ra, igy 10:50-re odaertem a 11 orasi meeting-re a belvarosba. Amin meg vegul tok fontos volt, hogy reszt vegyek.

A legszebb az egeszben, hogy senkinek sem tunt fel, hogy tudtam total mashol lenni 11-kor, mikozben a varos tulso vegebol kellett volna visszaindulnom legalabb 10:20 korul.

Meeting utan tok unalmas jopofizos ebed, aztan kitalaltak, hogy menjek mashova 16 orara, ahova oda is ertem idoben. Ott egy hatalmasat csusztam es mar mondtam volna a helyszinen levo embernek, hogy szoljon a nagyfonoknek, hogy az este 8-asrol legalabb fel orat kesek... Mire kapok egy SMS-t, hogy a masik csapat nem keszult el, igy az esti program torolve.

Na ez a mazli. Es frankon az egeszbol senki nem vett eszre semmit, nekem meg a nap vegere lerohad az agyam, az ugyfel meg el van ajulva. Hat en is.

Es minden napom ilyen... legfeljebb az Operanal ulok a lepcsokon es onnan telefonalok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domair.blog.hu/api/trackback/id/tr765598954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grapee 2013.10.29. 12:18:30

Gubát ettől előző nap? :D:D
süti beállítások módosítása