Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DOMAir in the U.S.A.

Egy hosszú este után rossz éjszakaira szálltam a Blahán és az Államokban kötöttem ki...

Friss topikok

  • answ: ... valamint Szingapúrról és Japánról? (2016.03.25. 05:01)
  • birog: "Apollo programhoz szükséges berendezésekkel látták el" - Jó kérdés, milyen berendezések lehetnek... (2014.02.06. 19:43) Planes of Fame Air Museum - (Williams, AZ)
  • birog: A földrengés érzékelő nem az aminek látszik! Innen látom, hogy geoláda. :))) Csak azért is szétkap... (2014.02.06. 19:41) Hoover Dam, NV / AZ
  • answ: Fake! Latszik hogy a kepek a Marson keszultek. Egyebkent is a fotos golyalabakon all.. (2014.01.31. 22:31) Grand Canyon, AZ
  • birog: Itt meg 15°C vaaaan! Bibíí! :D (2014.01.18. 15:19)

Címkék

2013.10.18. 22:55 DOMAir

A sydney-i utam úgy indult, hogy amikor még Detroit-ban voltam, kaptam egy emailt, hogy 1.5 órát késik a gépem. Na ezzel kapásból lekéstem volna a másik 2 csatlakozásom, úgyhogy újrafoglaltattam a jegyem. Jól jártam, mert nem kellett átszállnom Chicago-ban, hogy eljussak San Francisco-ig. Az is érdekes, hogy a United egy másik légitársaságra ültetett át (Delta). Na mindegy, szóval buszozhattam át a másik terminálra, ahol ismét párbeszéd a check-inessel, papirok, stb. Aztán miután átestem a biztonsági ellenőrzésen, látom, hogy az új gép is késik 2-3 órát. Na mondom, remek. Ismét odamentem egy ügynökhoz, hogy csináljanak már valamit. Kiderült, hogy az új járatom azért késik, mert lerobbant a gép (Delta, ugye...). Úgyhogy végül egy újabbra könyveltek, ami 2 órával később indult, de még mindig elég időm volt elérni a csatlakozást.

14 óra egy 22 éves Jumbo fedélzetén... Kemény.

Amúgy az a legviccesebb, amikor megkérdezik tőlem félúton Sydney és San Francisco között, hogy mennyi az idő. Ugyanmár melyik időzóna alapján?

Tegnap megjártam az Operát, Harbour bridge-t és a Sydney Tower Eye-t. A mai terv a Blue Mountains, de most olvasom, hogy erdőtüzek vannak, úgyhogy viszek magammal vizet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domair.blog.hu/api/trackback/id/tr515585328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

birog 2013.10.19. 12:27:09

Ha már ott vagy, küldj nekem egy kengurut lécci! Sétáltatnám pórázon! Tök menő lenne...

Grapee 2013.10.21. 16:05:51

Nice Trip! Azért majd 1-2 fotót kérünk - amin rajta vagy Te is! ;) :)
süti beállítások módosítása