Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DOMAir in the U.S.A.

Egy hosszú este után rossz éjszakaira szálltam a Blahán és az Államokban kötöttem ki...

Friss topikok

  • answ: ... valamint Szingapúrról és Japánról? (2016.03.25. 05:01)
  • birog: "Apollo programhoz szükséges berendezésekkel látták el" - Jó kérdés, milyen berendezések lehetnek... (2014.02.06. 19:43) Planes of Fame Air Museum - (Williams, AZ)
  • birog: A földrengés érzékelő nem az aminek látszik! Innen látom, hogy geoláda. :))) Csak azért is szétkap... (2014.02.06. 19:41) Hoover Dam, NV / AZ
  • answ: Fake! Latszik hogy a kepek a Marson keszultek. Egyebkent is a fotos golyalabakon all.. (2014.01.31. 22:31) Grand Canyon, AZ
  • birog: Itt meg 15°C vaaaan! Bibíí! :D (2014.01.18. 15:19)

Címkék

Mit csinálsz hétvégén?

2013.10.06. 21:47 DOMAir

Szokták néha kérdezni. Hát akkor lássuk a mostanit:

Szombaton keltem 8-kor, összeszedtem magam, megreggeliztem a Subway-ben és 10-re mentem Opa-Locka Airport-ra. Repülés, majd utána ebéd. Késő délután futás a gym-ben, zuhany, haza, majd összejövetel egy kollégánál (nem volt jó). Utána este 10-re bementem a munkahelyemre, hogy találkozzak az egyik éjszakai műszakos munkatárssal mert érdekelt, hogy milyen szoftvereket használ a gépén. Éjfélre otthon is voltam.

Vasárnap 10-kor ébredtem fel először, aztán délben másodszor. Már hetek óta nem tudtam 5 óránál többet aludni egyhuzamban, így ez inkább életmentő volt, mintsem lustálkodás. Ébredés után ebéd (all you can eat $7.93-ért), majd kis kaja bevásárlás, utána gyógyszertárban kontaktlencse ápoló vásárlás (persze ott nem volt), majd másik gyógyszertár (ott sem volt). Irány haza, otthon takarítás / rendrakás, repülős jegyzetek, olvasás, tanulás, könyvrendelés és headset-eknek való utána nézés. Aztán el is megy a nap.

És épp ezért van, amikor megkérdezik, hogy mit csinálok hétvégén, akkor nem tudok válaszolni vagy csak annyit, hogy semmit. Mert egyszerűen mindig elmegy a semmivel az idő. Oké, voltam repülni. Elviszi az ember idejét rendesen és nem csak akkor amikor a levegőben van, hanem máskor is. De megéri.

Tudom, sok útibeszámolóval vagyok adós. Az is lesz. Mikor? Nem tudom, majd.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domair.blog.hu/api/trackback/id/tr775554534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grapee 2013.10.09. 15:24:18

Kitartás!!!

Sűrűbbek a napjaid mint itthon voltak ;)
süti beállítások módosítása