Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DOMAir in the U.S.A.

Egy hosszú este után rossz éjszakaira szálltam a Blahán és az Államokban kötöttem ki...

Friss topikok

  • answ: ... valamint Szingapúrról és Japánról? (2016.03.25. 05:01)
  • birog: "Apollo programhoz szükséges berendezésekkel látták el" - Jó kérdés, milyen berendezések lehetnek... (2014.02.06. 19:43) Planes of Fame Air Museum - (Williams, AZ)
  • birog: A földrengés érzékelő nem az aminek látszik! Innen látom, hogy geoláda. :))) Csak azért is szétkap... (2014.02.06. 19:41) Hoover Dam, NV / AZ
  • answ: Fake! Latszik hogy a kepek a Marson keszultek. Egyebkent is a fotos golyalabakon all.. (2014.01.31. 22:31) Grand Canyon, AZ
  • birog: Itt meg 15°C vaaaan! Bibíí! :D (2014.01.18. 15:19)

Címkék

2013.09.01. 20:15 DOMAir

Augusztus 30-án volt 1 éve, hogy kijöttem az USA-ba. Talán elmondhatom, hogy életem legmozgalmasabb éve volt. Ugye úgy jöttem ki, hogy konkrét terveim nem voltak, csak annyi, hogy valahol lakjak, legyen autóm és munkám. Az ilyen apróságokat felesleges megemlíteni, mint bankszámla, telefon, stb.

Szeptember végére mindent sikerült elintézni. Volt hol laknom, vettem egy 12 éves Volkswagent és lett egy pocsék munkahelyem, ahol 1 marék rizsért dolgoztattak.

Aztán a munka terén nem jöttek be a számításaim és decemberben váltottam. Az új helyen szintén sokat dolgozom, de mindezt már 2 marék rizsért. Mellette pedig rengeteget utazhatok, hiszen ez a munkám része. Hogy ez számokban mit jelent... Eddig meglátogattam 22 államot és 56 leszállásom volt.

Majd márciusban újítottam az autó terén és az öreg Volkswagen ment, egy új Dodge jött. Ezt már hitelre vettem, ami nagyon fontos az USA-ban.

Végül májusban beiratkoztam a pilótaiskolába és elkezdtem tanulni egy Cessna 172-esen. Most kb. 36 repült órám van és számtalan leszállásom (még nem adtam őket össze a logbook alapján).

A jövőt illetően nem tudok mit mondani. A munka egy pillanatra sem áll le. Ebben a hónapban az alábbi helyekre megyek: Toronto, New York, Philadelphia, Chicago, Dallas és Sydney.

A terveim között van, hogy még az idén befejezem a PPL-t (Private Pilot Licence), majd 2014-ben az IR-t (Instrument Rating). Illetve megígérem, hogy rendszeresen fogok blogot írni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domair.blog.hu/api/trackback/id/tr765488127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grapee 2013.09.02. 15:03:55

Egy mozgalmas év 22,5 sorban összefoglalva ;)

Drukkolok és kitartást! A Sydney megfogta a tekintetem - kezdesz global player lenni a cégnél! :D

Azért arról a Porsches képről mesélhetnél két sorban - a rendszáma már csak hab a tortán :D

birog 2013.09.02. 20:57:37

Ajajj! Már 1 év eltelt! :S

Ennek a blognak az életéből számomra az a legemlékezetesebb, amikor írtad, hogy már az USA-ban vagy, és egy "cipőgyárban" dolgozol! Szó szerint értelmeztem a metafórát, és elképzeltelek, hogy ott vagy az USA-ban 10 kövér mexikói között, és cipőtalpakat ragasztgatsz 16 órában valami gusztustalan ragasztóval!!! :DDDD Amúgy szemem se rebbent, mert mielőtt kimentél, mondtad, hogy ez is benne van a kalapban, és nekünk a budapesti pályafutásunk valahogy így kezdődött, és még ha komolyan most is ott tartanál, akkor is gratulálnék! Így viszont 1000-szeresen gratulálok! Nagyon gyorsan elhelyezkedtél a szakmádban, most pedig azt csinálod, amit szeretsz! Grat!

DOMAir 2013.09.03. 05:20:04

@Grapee: És Kanadát el is felejtettem. Hát kérlek szépen, a Porsche-ról Bandi barátomat kérdezd meg Csibész kutyát. :)

DOMAir 2013.09.03. 05:21:01

@birog: Hjah, köszi. Amúgy a 16 óra, meg a 10 kövér mexikói még így is stimmel. :D
süti beállítások módosítása