Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DOMAir in the U.S.A.

Egy hosszú este után rossz éjszakaira szálltam a Blahán és az Államokban kötöttem ki...

Friss topikok

  • answ: ... valamint Szingapúrról és Japánról? (2016.03.25. 05:01)
  • birog: "Apollo programhoz szükséges berendezésekkel látták el" - Jó kérdés, milyen berendezések lehetnek... (2014.02.06. 19:43) Planes of Fame Air Museum - (Williams, AZ)
  • birog: A földrengés érzékelő nem az aminek látszik! Innen látom, hogy geoláda. :))) Csak azért is szétkap... (2014.02.06. 19:41) Hoover Dam, NV / AZ
  • answ: Fake! Latszik hogy a kepek a Marson keszultek. Egyebkent is a fotos golyalabakon all.. (2014.01.31. 22:31) Grand Canyon, AZ
  • birog: Itt meg 15°C vaaaan! Bibíí! :D (2014.01.18. 15:19)

Címkék

Sajtófigyelő #1

2013.05.31. 15:16 DOMAir

http://www.automotor.hu/hirek/a-hid-amelyen-nem-mernek-athajtani-az-autosok-inkabb-fizetnek-egy-bersofornek-499576


És én itt már vezettem. Nekem tetszett amúgy.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domair.blog.hu/api/trackback/id/tr975337702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

birog 2013.05.31. 23:00:49

Megnéztem a videót! Hááát... Tényleg veszélyes terep. Ráadásul éjjel még durvább lehet, mert nem látom, hogy lenne közvilágítás a hídon.

Minek zárnak le egy sávot piros X-el?
Csak tipp, hogy esetleg tudják, hogy rossz az idő, úgyis össze fog torlódni a forgalom, és hagynak egy mentősávot.

DOMAir 2013.06.01. 19:28:14

Hát szerintem egyáltalán nem veszélyesebb, mint bármelyik másik autópálya. Én amúgy gyönyörű időben vezettem át és hihetetlenül élveztem. A közvilágítás meg megint nem érdekes, hiszen az országúton sincsen... Itt a hídon meg nem ugrik eléd egy őz.

Hogy a másik sáv miért volt lezárva... Foglamam nincs. Lehet, hogy mindig fenntartanak egy mentősávot.

Egyébként anno visszafele éjszaka vezettem haza és nem volt egyáltalán gáz.

Ha ismét arra lesz dolgom, akkor megint az utam egyik csúcspontja lesz ez a híd.

pingween 2013.06.03. 19:36:05

az amcsik az autópályára való besorolástól is félnek...

a lezárt részt nagy forgalomban használják, és megfordítható az iránya, alagutakban is szoktak ilyet.

DOMAir 2013.06.18. 02:25:42

@pingween: Hát ezen a hídon nem. Mert itt 2 híd van külön a két iránynak. Kizártnak tartom, hogy megfordítsák.
süti beállítások módosítása