Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

DOMAir in the U.S.A.

Egy hosszú este után rossz éjszakaira szálltam a Blahán és az Államokban kötöttem ki...

Friss topikok

  • answ: ... valamint Szingapúrról és Japánról? (2016.03.25. 05:01)
  • birog: "Apollo programhoz szükséges berendezésekkel látták el" - Jó kérdés, milyen berendezések lehetnek... (2014.02.06. 19:43) Planes of Fame Air Museum - (Williams, AZ)
  • birog: A földrengés érzékelő nem az aminek látszik! Innen látom, hogy geoláda. :))) Csak azért is szétkap... (2014.02.06. 19:41) Hoover Dam, NV / AZ
  • answ: Fake! Latszik hogy a kepek a Marson keszultek. Egyebkent is a fotos golyalabakon all.. (2014.01.31. 22:31) Grand Canyon, AZ
  • birog: Itt meg 15°C vaaaan! Bibíí! :D (2014.01.18. 15:19)

Címkék

Stall recovery and steep turns

2013.05.10. 05:33 DOMAir

Nem én vagyok a videón

Ma a steep turn-t (fordulás 45 fokos bedöntéssel) és az átesést, azaz a stall-t gyakoroltuk. Az átesés az, amikor a gép annyira lelassul és meredek szögben emelkedik, hogy a szárnyakon megszűnik a felhajtóerő és onnan átmegy "zuhanásba". A videón pont ugyanúgy csinálják, mint mi, de nekik hamarabb esett át a bal szárny, ezért balra kifordulva kezdtek zuhanni. Amúgy egy 200 ft-et, azaz 60 métert zuhanunk, amíg kihozzuk az átesésből. A pilóta nekem kétszer mutatta meg, aztán utána én jöttem vagy féltucatszor.

Aztán amikor a leszálláshoz készülődtünk, akkor megkért az oktató, hogy jelentsem be a tornynak. A rádiózásnál a 4W-s szabályt használjuk.
- Who (are they)
- Who (are we)
- Where (are we)
- What (do we want)
Szóval mondtam, bogy "Pompano Tower, this is Skyhawk N7735, we are 10 miles away from Pompano Airport and we're gonna take off from runway 6." Erre röhög az oktató, majd a torony is. Nekem meg fel se tűnt, hogy voltam olyan okos, hogy miközben a reptértől 10 mérföldnyire vagyok, akkor bejelentem, hogy én most felszállok.

Aztán a repülés után még vettünk egy kis elméletet, szóval este 10-re már végeztünk is.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://domair.blog.hu/api/trackback/id/tr735292304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grapee 2013.05.10. 12:22:51

Biztos az izgalom volt, ami veled ezt mondatta :) ;)

DOMAir 2013.05.10. 13:00:16

Nem izgultam, de tenyleg.

birog 2013.05.10. 19:41:15

Én makogtam volna még viccesebb dolgokat is kínomban, ha nekem kell egy zuhanó gépet egyenesbe hozni...

4U 2013.05.10. 21:49:53

Ez csúcs! Nem gondoltam volna, hogy máris ilyennel kezdtek.

Ja.. néha én is take off-t mondok land helyett, meg yesterday-t tomorrow helyett stb. :)Ma például azt mondtam, hogy rubbish radish helyett, mert koreaiaknak fordítottam a répa, retek, mogyorót.
süti beállítások módosítása